Do adresáře se dostanete po přihlášení kliknutím na záložku Adresář v horním menu.
Stránka Adresář zobrazuje seznam kontaktů, které máte v systému evidovány. Evidované kontakty slouží ke snadnějšímu vyplňování adres na fakturách a cenových nabídkách — pokud máte kontakt uložený v adresáři, nemusíte pokaždé znova na faktuře vyplňovat adresu zákazníka: našeptávač Vám adresu automaticky nabídne při vyplňování jména zákazníka.
Seznam kontaktů je tabulka zobrazující název a adresy zákazníků, které máte v systému uloženy. Najednou se zobrazuje maximálně 20 zakázek. Pokud máte uloženo více kontaktů, můžete je procházet pomocí seznamu stránek pod tabulkou: klikněte na číslo stránky, kterou chcete zobrazit. Kliknutím na záhlaví sloupce tabulky seřadíte údaje podle tohoto sloupce.
Klikněte na tlačítko Nový kontakt. Poté budete dotázáni na adresu kontaktu.
Zadejte detaily o kontaktu, který chcete uložit do adresáře.
Klikněte na název kontaktu, který chcete opravit. Otevře se stránka s údaji o kontaktu, které budete moci opravit (viz předchozí sekce).
Nejprve zaškrtnutím zaškrtávacího tlačítka vlevo od názvu vyberte kontakty, které chcete smazat. (Kliknutím na "☑" v záhlaví tabulky dojde k označení všech výpočtů v tabulce.) Poté klikněte na tlačítko Smazat. Smazání kontaktu z adresáře nemá vliv na adresy na fakturách nebo cenových nabídkách.