Nápověda: Adresář

Do adresáře se dostanete po přihlášení kliknutím na záložku Adresář v horním menu.

Stránka Adresář zobrazuje seznam kontaktů, které máte v systému evidovány. Evidované kontakty slouží ke snadnějšímu vyplňování adres na fakturách a cenových nabídkách — pokud máte kontakt uložený v adresáři, nemusíte pokaždé znova na faktuře vyplňovat adresu zákazníka: našeptávač Vám adresu automaticky nabídne při vyplňování jména zákazníka.

Seznam kontaktů je tabulka zobrazující název a adresy zákazníků, které máte v systému uloženy. Najednou se zobrazuje maximálně 20 zakázek. Pokud máte uloženo více kontaktů, můžete je procházet pomocí seznamu stránek pod tabulkou: klikněte na číslo stránky, kterou chcete zobrazit. Kliknutím na záhlaví sloupce tabulky seřadíte údaje podle tohoto sloupce.

Adresář kontaktů

Vložení nového kontaktu

Klikněte na tlačítko Nový kontakt. Poté budete dotázáni na adresu kontaktu.

Zadejte detaily o kontaktu, který chcete uložit do adresáře.

Editace (oprava) kontaktu

Klikněte na název kontaktu, který chcete opravit. Otevře se stránka s údaji o kontaktu, které budete moci opravit (viz předchozí sekce).

Smazání kontaktů

Nejprve zaškrtnutím zaškrtávacího tlačítka vlevo od názvu vyberte kontakty, které chcete smazat. (Kliknutím na "☑" v záhlaví tabulky dojde k označení všech výpočtů v tabulce.) Poté klikněte na tlačítko Smazat. Smazání kontaktu z adresáře nemá vliv na adresy na fakturách nebo cenových nabídkách.

Nápověda

Přihlášení

Registrace nového uživatele zdarma
Zapomněli jste heslo?